tisdag 17 december 2019




 AFFÄREN PÅ GETTERÖN HÅLLER STÄNGT FRÅN DEN 28 DEC TILL 4 APRIL   

NÄR JAG ÖPPNAR IGEN KOMMER JAG INTE ATT HA NÅGON STOR KOLLEKTION. min tanke är att nu avsluta och upptäcka andra spännande saker att pyssla med.

Har du intresse för det som finns får du föjla MIG här
på bloggen, det kommer att finnas modeller och

 storlekar som du kan prova här eller beställa till din adress. Ring mig på 0708 110108 för information

                                                   

                              Härlig....... tunn........ tvättbar

                                               

 
    BRUN skjorta finns i flera storlekar



Röd skjorta finns på lager i M storlek 
kontakta mig om du vill prova


 Svarta skjortor 100 cm lång  
i både mocka o nappa 




                                                   

  Ateljen mocka of sweden
har öppet lördagar i vår 2020 
för annan tid ring mig 


Jag hjälper gärna till med att hitta din stil 






Tack för mig för denna gång
Återkommer när jag befinner mig i min härliga lilla butik
Getterön Varberg 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar