fredag 23 november 2012

LÅNG VÄNTAN DENNA HÖST PÅ DET NYA.

 Jag har väntat sedan slutet september på kollektionan och de ulovade nyheterna 
MOCKA OF SWEDEN
För Er alla som väntar på de plagg ni beställt hoppas jag nu äntligen leverera dessa nästa vecka.
Fördelen är att de plagg ni beställt de vara i många år.. så vill ni fortfarande ha dess så vet ni att de inte finns att köpa hos någon annan.
 Jag kommer att låta er förja med till Indien denna vecka när jag väntar på mina plagg.
Kommer också att fota och lägga ut alla nya modeller så ni kan se hur jag jobbar.
                            
Idag har jag fått AVB nummer, det är det nummer som följer paketet från leverantören som finns o Indien, Chennai på östkusten i solens rike.. till Varberg, Sverige i regnets rike.
Jag har haft Indien som leverantör sedan 1995 då var jag rätt ensam svensk vithårig kvinna i södra kustlandet i Indien.. Det har förändrats..
När min leverantör köpte sin första mobiltelefon var jag med, då gick det inte att ringa till Sverige.

Delar med mig av några härliga bilder från min senaste resa till Indien. Detta är hotellt som jag kan vara på under helgen när alla prover tillverkas i fabriken. Båten är en vanlig fiskebåt som används var tidig morgon får att fånga dagens middag  
Återkommer med bilder från fabriken under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar